onsdag 20 februari 2013

Alone...

Hello everbody!

Ligger här helt alone hemma, sjuk sen igår. Blir nog en till dag hemma. Spyr. Skit. Har sjukt tråkigt. Försökte fota lite (inomhus då) men skakade så mycket och var sjukt snurrig att jag bara ligger här på soffan nu. Skit var det ja! Kollar hotell till Sydafrika som vi ska till i sommar och redigerar bilder. Men det är inte evighetssysselsättningar kan jag säga! Synd att jag inte har epsomsalt hemma, då kunde jag fixat ihop lite mer bodyscrub eller lite badsalt. Men sånt är livet. Men känner mig väldigt soggig som bara ligger, dock försöker jag hålla humöret uppe och redigera glada bilder och sånt ;) 

Nån som vill sysselsätta mig? Kika mig! JuliaHKLS eller besök min instagram och följ mig! juliamlmstrm

Puss på alla<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar