måndag 25 mars 2013

Monday morning

God morgon alla! Sovmorgon idag, chill! Skrivit ihop en lista för 15-dagars utmaning istället för veckoprojektet. Har ju fotat en del till det men det blev rätt tråkigt i längden. Så kör på det här istället! Ska till stallet idag igen. Annars inte mycket mer att säga förutom att jag hoppas att ni får en bra måndag! Såklart!

Plus att jag hittade dessa uurgulliga symboler långt bak i bloggen thingsyouremember. (Jag har inte tagit dom, hon har inte gjort dom!) Men googlade på typ "symboler keyboard" också.


                           εїз           ϟ          
                        ☼                    • ❖  ✜ 


                                                                          Puss


Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: Bild som gör mig glad
Dag 4: Tema Rosa
Dag 5: Min hobby
Dag 6: Svartvitt
Dag 7: Reseminnen
Dag 8: Kärlek
Dag 9: Väder
Dag 10: Här bor jag
Dag 11: Tema Blå
Dag 12: Sommarbild
Dag 13: Saknad
Dag 14: Tema Ljus
Dag 15: En av mina favoritbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar