måndag 4 mars 2013

Top Model Sverige

Efter en lång dag i skolan & stallet var det riktigt skönt att få lägga sig, slå på 3:an och bara kolla på Top Model Sverige. Bästa programmet ever typ, nästan hihi :D imorrn ska vi simma, vill dö :/ men blixtra får pigga upp mig på eftermiddan och trösta mig hehe <3

åh, vann en fototävling! La upp bilden på instagram för ett tag sen men ni får se den här också. En häst som jag körde förut, min bebis <3

nu tog min fantasi slut och känner att jag behöver sova för att orka imorgon. Det blir att gå upp rätt tidigt, lite onödigt egentligen kanske men den där extra halvtimmen på morgonen får mig att må så mycket. Fixa en lite godare frukost, sitta lite längre, borsta håret lite noggrannare. You name it!

Puss & gonatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar